agresivita v opilosti
smutná
Dobrý den,potřebovala bych poradit od odborníka jako jste vy,protoze nazory pratel nejsou tolik objektivní. S přítelem jsme spolu necele 3 roky..jde o to ze kdyz se napije je agresivni,na kohokoliv i na mě,staci kdyz se na nej jen nekdo podiva ,nebo stačí říct jen neco a on si to přebere po svém,chce se prát do všeho mlátí,všechno byn ejrači rozkopal.Nelíbí se mi jeho způsob reseni problemu,vydí východisko v tom ze toho cloveka zmlati,a nenapadne ho ze se to da resit jinak.Klasika když nepije tak je vsechno v poradku ani se nehadame.Slibil mi uz snad 100 x ze uz takhle pit nebude ale stejne se do takoveho stavu opije. ze čtyř akcí tohle udela na trech. a když nechci aby pil tak sem ta spatna ja ze zakazuju nekomu pít.asi pred dvema roky me i uhodil.od te doby to teda neudelal..ale!! proč tak pije kdzž ví jakej pak je? jde mi o to jestli to má ještě cenu, myslim si ze agrese je v člověku a ze to se proste nezmeni...poradíte mi co stim? lépeřečeno co s nim? uz sem se kuli tomu s ním jednou rozesla prisahal ze se zmení ale nezmenil...je nejake vychodisko? diky moc

Odpověděl: Aleš Termer
Díky za projevenou důvěru, Pokud se ten člověk chová agresivně pouze pokud pije, pít by neměl. Ale to je asi jasné. Nic s tím neuděláte, dokud si to nepřizná a nebude to chtít sám změnit. Vzhledem k tomu, že jste o tom spolu mluvili "snad 100x" a on slíbil, nedodržel, a uhodil... Dokonce jste se s ním rozešla, vrátila se, a nic se nezměnilo... Shrnuto a podtrženo: Pokud s tím nic neudělá a bude to pořád stejné, radši odejděte. V záchvatech alkoholové agrese se mohou odehrát i ty nejtragičtější věci, přestože Vás z hloubi duše miluje. Jenže to mu dojde až po vystřízlivění. Zkuste s ním ještě promluvit. Pokud se rozhodne s tím něco udělat, můžeme ho nasměrovat někam, kde to bude moci řešit. A:T: