perko
inxs
Chci se zeptat, jak je mozne, ze mi druhy den po uziti pervitinu zrudnou a natecou rty. Taky bych chtela poradit, jake prasky na spani (a jestli jsou k dostani bez receptu) je nejlepsi snist, kdyz se chci konecne vyspat. Je take pravda, ze piti mlika srazi pervitin v krvi? Je mozne, ze mam opakovane zanet hrtanu ze snupani? Kdyz nechci prejit k vnitrozilni aplikaci, je pravda, ze se da pervitin dat do prazdnych kapsli od nejakych leků a snist? za jak dlouho prijde ucinek? Jaky je rozdil v ucinku, kdyz to snim nez kdyz si to snupnu? Co je nejmensi zlo? Dekuju

Odpověděl: Jakub Minařík
Tak si tak říkám, co vám odpovědět. Ptáte se na spoustu docela konkrétních věcí, ale já mám spíš pocit, že bych vám než odpovědi měl doporučit, ať si promyslíte co a jak dál, protože se v tom pěkně topíte. To ale asi nechcete slyšet. :-(
K těm dotazům:
S tím zrudnutí a otokem nevím-musel bych to asi vidět. Napadá mě alergická reakce nebo podráždění vlivem mechanického dráždění-na piku lidi docela často naprázdno požvikujou a tak podobně - to by mohla být příčina.
S těma lékama-nedoporučuju. Jednak jsou všechny na předpis-druhak mám dojem, že máte dost potíží s pikem a tak bych prášky nepřidával. Jsou totiž většinou návykové. Zkuste Meduňkový čaj s míň pařit.
Ohledně mléka-nevím, ale spíš je to blbost.
Zánět hltanu bude se šnupáním souviset téměř jistě.
Ohledně užítí v kapslích-musíte počítat s tím, že efekt nastoupí pomaleji, bude ale delší. Menší zlo je určitě užívání ústy, než šňupání, o injekční aplikaci ani nehovořím.
Nemáte zač a brzděte! :-)