pervitin
anonym
Dobrý den,je mi 16 let,hulim od 14 a piko sem zkusila tak nějak před rokem,poslední půl rok si zkoro pravidelně střílim,-(někde se to nehodí tak si to šňupnu nebo kouřim).Pohybuju se mezi feťákama už strašně dlouho, mám starší sestru která chodí s jedním.Co mám dělat když chci přestat ale nechci se přestat stýkat s těma lidma?A de to vůbec tak udělat?Už sem tři dny čistá což je pro mě poměrně úspěch,ale moc si nevěřim.

Odpověděl: Aleš Termer
Přeji pěkný den, Já myslím, že pokud se pohybujete mezi lidmi, kteří užívají drogy, vy chcete přestat, ale nechcete je vyměnit za neberoucí, budete to mít sakra těžké. Jinak mi přijde, že ve vašem věku užívat pervitn nitrožilně, není úplně v pohodě. Přemýšlím o tom, jestli to máte zapotřebí. Doufám aspoň, že používáte sterilní nádobíčko a s nikým ho nesdílíte. A to včetně rozdělávačky a vody. Na to, abyste chytila žloutenku céčko, jste opravdu ještě dost mladá. Přemýšlejte o tom, jestli by to nechtělo změnu. Jinak, pokud již tři dny abstinujete, tak to zkuste vydržet co nejdéle, a pokud to nevydržíte, zkuste jen si to šňupnout. Ještě se zopakuji: Pokud budete pořád mezi uživateli drog, budete mít abstineci hodně těžkou, ne-li nemožnou. A:T: