pro Aleše Termera
liesík
K dotazu 953100. Naprosto chápu že Vás můj dotaz rozčílil, když jsem si ho pak znovu četla, zjistila jsem svou lehkomyslnost až hloupost. Šlo mi snad jen o to, zda to jde i iv, ale je fakt že kokain je v tomhle na nic-díra v ruce kvůli jedné hodině.. Drogy neberu (v září to budou 3 roky abstinence) ale občas ta chuť prostě je. Pořád, nedá se jí zbavit navždy. Tak jsem chtěla jen tak light kokain. Nitrožilně jen proto, že mi to přijde lepší. Asi bych si měla promluvit s odborníkem a vybodnout se na to. Ten mi ale neřekne nic co dávno nevim. P.S.:Kouřit při RS nesmím, to je pravda, taky se snažím přestat, ale je to těžší než jsem myslela.

Odpověděl: Aleš Termer
Nemyslím, že by mně Váš dotaz rozčílil. Pokud to tak na Vás působilo, tak se velice omlouvám, možná to byl ten "cedník" ? :-) Jen jsem se Vám snažil sdělit, že vzhledem k Vašemu zdravotnímu stavu není dobré brát drogy, zvlášť takovéto. A nezlobte se - "nitrožilně light kokain" mi přijde poněkud protimluv ;-). Jde spíše o to, se naučit, co dělat, když ty chutě přijdou. Což je právě ta záležitost, kterou můžete probrat s odborníkem. Mohu-li Vám v tom být nějak nápomocen, napište. Zkusíme někoho najít. Jinak si myslím, že bylo fajn, když jste se poradila, ještě předtím než jste něco takového udělala. Mějte se A.T.