Nikol
Dobry den je mi 15 let a nasla sem si pritele kteremu je 18 dozvedela sem se ze byl 3 roky na drogag a ted uz tri mesice nic ale vcera mi rekl ze to nevydrzel a ze si zase pichl vubec newim co delat co to vsechno znameńa opravdu ho miluju a newim jak tohle resit!!!!Dik za radu

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, znamená to, že pokud s ním zůstanete, musíte počítat, že budete neustále řešit jeho drogovou závislost, že budete vždycky až na druhém místě za drogou, a v neposlední řadě, že do toho může stáhnout i Vás. Ze všech možných důvodů je nejlepší se s ním rozejít, než tohle všechno nastane. Protože v podobných vztazích se závislými platí, že kdo uteče, vyhraje. Přečtěte si tady na poradně dotazy od partnerů, kteří se závislými žijí už několik let, uvidíte, že to není nic hezkého.