Marihuana - deprese
Anonym
Ve ctvrtek a v patek jsem hulil. Ne ze bych to nejak prehulil ale hulil jsem dost. Ve ctvrtek jsem na filmu Wall-E ktery na me jeste kdyz jsem byl zhuleny zanechal dojimavy pocit. V patek rano jsem si pobrecel a myslel ze je to jeste z toho filmu. Ale v patek odpoledne jsem zase hulil a vecer jsem opet smutnou naladu. Dnes to same. Rano zase smutne pocity pres poledne a opoledne normal (rikal sem si ze to uz odezniva intoxikace po 24 hodinach tak ze to bude v cajku) ale vecer to na me zase dolehlo. Nevim, cim to muze byt. Nic takoveho jsem jeste nezazil. Podotykam je mi 16. Mozna to je porad jeste odezneni toho filmu i kdyz pochybuju, mozna ze sem na tom tak spatne proto ze si stale namlouvam ze u me zacinaji deprese a prave proto mi neni OK nebo proste ty deprese doopravdy zacinaji. Kazdopadne at je to jakkoliv, jsem presvedcen jak nikdy jindy ze s hulenim koncim. (hulil jsem tak 1x do mesice, ted pres prazky vic). Nevim co delat jestli to fakt budou deprese. Nejhorsi je, ze to muze odeznit a pak me to chytnout ve skole a to uz pak mati pozna ze se mnou neco je. A toho se bojim taky a stale si to prebiram v hlave. Mati se to nemuze dozvedet, by me asi zabila, a tak se chci zeptat, jestli by pak existovala pripadna lecba (snad nebude potreba ptz doufam ze to deprese nejsou) aby o ni mamka nevedela. Zitra jedu na tyden na dovolenou, tak uz to snad bude fajn. Ani nevite jak rad bych to vsechno vratil na ten den kdy jsem zacal hulit.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, marihuana často takové stavy způsobuje, hlavně u citlivějších osob. Rozhodně je dobré Vaše odhodlání s trávou přestat. Co se týče přetrvání depresí, to Vám bohužel teď nikdo neřekne. Počkejte ještě tak týden dva, pak případně dojděte k psychiatrovi. Pokuste se zatím na své stavy moc nemyslet a užít si spíš dovolenou. Rozhodně tak snáz zmizí (což se pravděpodobně stane). Pokud byste šel k lékaři, asi by se to bez vědomí Vaší matky neobešlo. Ale je lepší aby to věděla, než riskovat, že Vám bude ještě hůř. A to se může stát, pokud byste vznikající depresi nechal rozjet.