drogový test
capajda
dobrý den, minulý týden jsem u mého muže našla nádobíčko na šňupání kokainu. Muž tvrdí, že to byla jednorázová akce. Existuje nějaký test, který by zjistil, zda drogu neužívá již delší dobu? Snažím se mu věřit, ale bojím se a raději bych měla jistotu, už kvůli němu samotnému. A v případě, že užívá drogu delší dobu, jak potom postupovat a pomoci mu. Děkuji

Odpověděl: Jakub Minařík
Jedině snad analýza vlasů, je proto ale potřeba pramen vlasů nějaké tloušťky, z toho taky vyplývá, že musí být dlouhé. Vyšetření není standardní, obraťe se na národní toxikologickou laboratoř, počítejte, že to bude položka v tisících. Napadá mě jen tak na okraj, že nádobíčko k užívání drog si člověk kvůli jednomu experimentu obvykle neopatřuje. To si prostě stočí bankovku a šňupne. Ohledně postupu by bylo moudré se zajít někam poradit. On se odvíjí od mnoha faktorů, nejen od prokázání užívání. Pokud byste potřebovala mít sama v sobě nějakou jistotu, tak bych doporučoval vyhledat poradenství pro rodiče a blízké. Kontakt se pokusíme vyhledat, pokud budeme vědět odkud jste.