Potřebuji odbornou pomoc!
H13
Zdravím Vás,.. Rád bych se vypořádal se závislostí na marihuaně a alkoholu. Cítím, že není v mých silách se s tím vypořádat sám. Potřebiji pomoc a nevím na koho se obrátit. Budu vděčný za jakýkoliv popud či nasměrování. Ničí mi to život a nejsem schopen s tím cokoliv dělat. Děkuji za odpověď H13

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, vypadá to, že jste se rozhodnul se svým problémem skoncovat. Gratuluji! Česká společnost je k užívání alkoholu a marihuany stále velmi tolerantní. Přesto skoncovat s kombinovanou závislostí na těhto drogách může být nelehké. V zahraničí už existují i svépomocné skupiny zaměřené právě na závislost na marihuaně (www.marijuana-anonymous.org). U nás zatím nic podobného neexistuje. V tuhle chvíli bych Vám doporučila obrátit se osobně na odborníka z oboru adiktologie. Ideální by byla návštěva psychiatra/psychoterapeuta, který se tomuto oboru věnuje. Kdybyste byl z Prahy, odkázala bych Vás na CADAS, Spálená 12, 110 00 Praha 1, tel. 222 924 245, MUDr. Jakub Minařík. Jste-li odjinud, můžete se zkusit poohlédnout na stránkách www.drogy-info.cz (rubrika mapa pomoci), www.drogy.net (rubrika kontakty) a nebo napište a zkusíme něco vymyslet. Zatím se mějte, jak nejlépe to jde. Zdraví, Gabriela Koryntová.