Motivace
Miroslav S
Dobrý večer,včera jsem vám psal ohledně dcery kód 356205.Děkujeme,že nám chcete pomoci a pokud se jedná o region jsme z jižních čech,přímo z Vodňan to je 30km od Českých Budějovic a v ČB jsme velmi často.Pokud by byl nějaký kontakt tam,byla by to určitě pro nás možnost jak dceři,ale i naší rodině pomoci.Víme,že nás čeká ještě dlouhá cesta,ale jsme připraveni vždyť to děláme to pro naše dítě.Upřímně vám děkuji a vážím si vaší práce.S pozdravem Miroslav S

Odpověděl:
Dobrý den, jsem ráda, že jste se znovu ozval a že je pro vás nabídka osobního poradenství přijatelná. Vězte, že za současného stavu je vyhledání odborné konzultace ta nejefektivnější pomoc pro vaši dceru i pro zbytek rodiny. Posílám vám údaje o Kontaktním a doléčovacím centru Háječek v Českých Budějovicích, které mimo pomoci závislým poskytuje také individuální poradenství jejich rodičům a pořádá i skupinová setkání rodičů s problémy, jako jsou ty vaše. Budu vám držet palce a věřte, že i když nyní situace může vypadat poměrně beznadějně, převážná většina závislých se dříve či později vrátí k normálnímu životu a abstinenci, i když to někdy bývá běh na dlouhou trať. Takže přeji hodně trpělivosti a sil. PS: A děkujeme za ocenění naší práce:) České Budějovice, Kontaktní a doléčovací centrum pro drogovou závislost F. A. Gerstnera 2, České Budějovice, 370 01 telefon: 386 350 169 MUDr. Kvetoslava Kotrbová http://www.hajecek.wz.cz