Pervitin
NatyMili
Dobrý den, ani nevím, kde začít.. Je mi 23 let. Vše začalo asi před dvěmi lety. Pracovala jsem jako promotérka s jednou kamarádkou, která mě a mému příteli poprvé nabídla (bílé) se slovy "lepší sex". Zkusili jsme a od té doby jde vše z kopce. Začala jsem strašně hubnout, rodina si myslela, že jsem anorexička, a tak jsem se neustále skrývala a po čase už ani nevylézala ven. Byly jsme v tom oba. Kolikrát jsme si říkali-skončíme. Pak ale jednoho dne přišel dopis ze soudu o zaplacení 100000,-, protože jsem nepodepsala výpověď a pracovala u konkurence. Tehdy jsem se do toho ponořila ještě víc, protože jsem se to bála komukoli říct a tak jsem si dala, abych byla v pohodě. Za půl roku se částka vyšplhala na 200000,-, protože jsem to neřešila a přišla exekuce. Mezitím jsem si našla práci, do které jsem šla s tím, že je to můj cíl, abych přestala. Vydržela jsem to 2měsíce.. Mezitím jsme začali mít problémy s přítelem, protože v sexu v tomhle stavu to začalo být o ničem a za normálního stavu to vůbec nešlo. Když se podívám zpátky, strašně jsme se oba za tu dobu změnili, samozřejmě k horšímu.. Před třema měsíci jsem dostala výpověď. Ani se jim nedivím.. Holku, které je věčně špatně a co týden vypadá jak mrtvola, protože je na dojezdu nikde nechtějí. V práci jsem se stačila ještě seznámit s fajn mužským (37), před dvěma měsíci jsme k sobě začali cítit něco hlubšího. Ale neustále přitom bydlím s přítelem, o kterém jsem psala na začátku. Přítel co sním nebydlím, chtěl od začátku, ať s tím přestanu. Přikládá to prostředí, ve kterém žiju. Když jsem s ním, všechno se zdá lehčí.. Ale pak od něj přijedu k příteli, u kterého bydlím a jsem zase na začátku.. . Moje paměť je na tak katastrofické úrovni, že vůbec nedovedu říct co bylo poslední měsíc. Dneska přemýšlím jak dál, lhala jsem novému příteli, že jsem čistá a on zjistil, že ne. Mám strach, že mě opustí a já už se z toho nevyhrabu.

Odpověděl: Jakub Minařík
Vypadá to, že máte s pervitinem docela problém. Pokud neutečete teď a rychle tak už možná nikdy. Pravděpodobně budete muset někam zajít a vyhledat odbornou pomoc. Protože jinak se v tom budete motat ještě pěkně dlouho. Nu, v první řadě se musíte rozmyslet jestli chcete dále brát a nebo s tím skončit. Pokud chcete přestat, tak vezměte nohy na ramena od svého současného partnera, protože s ním abstinovat nebudete. Nevím, jestli je ten nový partner perspektivní, ale je to šance kam utéci. Alespoň nebere. Nu, a v taky první řadě byste měla někam zajít se poradit s perspektivou docházet tam dlouhodoběji. Kontakt vám rád napíšu, pokud budu vědět odkud jste a nějaký se mi podaří najít. A nebojte, to se zvládne. :-)