NEUROL
nick
Já Vám děkuji za nabídku konzultace. Nicméně jsem z naprosto opačného konce republiky. Celkem jste mne vyděsil s tou délkou detoxu cca 3 týdny. Vím, že se to dá zvládnout jednorázově, že to je minimální dávka. S tím na detox také jdu. Ambulantní snižování je pro mne mnohem více ubíjející. Absťák je plíživý a vnímám ho jako nekonečný- při tom pozvolném snižování. O čemž svědčí už i ta doba osmi měsíců, kdy se z toho nemůžu dostat. To si raději odbudu klasický absťák. Právě proto, že to jde jednorázově, jsem si myslela, že to nebude dlouhodobá záležitost. Přecejen máme malé dítě a délka 3 týdny je pro mne a zřejmě i pro něj celkem dlouhá doba. Přece není možné, abych pořád kolabovala, abych nebyla schopna normálně fungovat. Jediné pozitivum asi je, že jsme při ambulantí léčbě přišli na to, že jakákoliv antidepresiva jsou nepoužitelná. Že to snáze zvládám bez nich. No. Díky za Vaši snahu. Konzultace s Vámi je možná jen mailem, nebo telefonicky.

Odpověděl: Jakub Minařík
Víte, vzhledem k tomu, že vaše problémy nejsou pravděpodobně způsobeny jen vysazením neurolu, tak počítejte klidně i s delší dobou. Vysadit můžete sama. Ale vy chcete, aby vám někdo pomohl pak dát se do kopy. A to chvíli trvá. Týdny nejsou žádná doba. Já jsem nedávno měl v péči paní co vysazovala jiné benzodiazepiny ambulantně a k tomu měla potíže se spánkem. Po asi 6 měsících se dostala do přijatelného stavu a značnou část doby byla v v pracovní neschopnosti. Kdyby byla v nemocnici, tak by se doba dala zkrátit, ale stejně by si to vyžádalo měsíce.