pristupnost
me
Prominte muj naivni dotaz: jak jsem pochopila z vasich stranek, pervitin se vari po domacku z volne pristupnych leku? ! Jak dlouho, vzhledem k pohrome, kterou tato droga vyvolava, se bude cekat na zakaz volneho prodeje techto leku? Existuji nejake legislativni kroky tuto situaci zmenit?

Odpověděl: Jakub Minařík
Jo, jen je dobré vědět, že alkohol a cigarety vyvolávají ještě větší pohromu. Jen jsou legální. A taky, že pervitin se dá vyrobit i z jednoduších prekurzorů. A taky, že kdyby se podařilo pervitin nakrásně vytěsnit, tak se otevře trh pro jiné stimulans, bude to kokain, amfetamin, ... ? To není odpověď, jen námět k zamyšlení. Ona jednoduchá řešení obvykle nefungují. Ale tváří tvář pasece, kterou člověk zažívá se závislým bratrem, synem, partnerem, sestrou, otcem, ... Se o tom těžko přemýšlí. Jen je dobré vědět, že by vytlačení pervitinu nepřineslo valnější efekt.