nevim
Metsh
zajimalo by me jeste par veci.zacnu tedy po porade.a)je Lsd navykova droga?at uz psychicky nebo fyzicky?vcera sem do sebe narval cisty Lsd byl to moc velkej narez.asi po 8 hodinach strasne moc velkejch narezu sem sel domu.spal sem asi 6 hodin a kdyz sem se probudil,byl sem zas normalni.b)je Lsd droga,kt.rozsiruje vedomi?vcera sem mel tu cest se v nem pohybovat,ale myslim tim jestli to treba neni klam!(vlastne co je klam a co je pravda???je nase realita tou pravou??zivot je jen probuzeni z bombicky!!!c)jak je mozny,ze kdyz bereme drogy,tak nas uz skoro nic jinyho nebavi?d)nemyslite si,ze kdyz tu drogy sou tak jen proto aby se brali??ja se domnivam ze v drogach je nase budoucnost,vlastne ani ne tak v drogach jako v duchovnim svete,ale to je skoro to samo. 8-)

Odpověděl: Jakub Minařík
No mluvíte jako někdo, kdo měl včera LSD a povedlo se to. Kdybyste zažil bad-trip tak byste asi stejně intensivně úpěl.
Ohledně těch drog-nemyslím si že je v tom budoucnost. Manipulovat bezpracně svoje vnímání a prožívání chemií je sice prima, ale vede to spíš do ..., než k lepším zítřkům. Ještě mě tak napadá-v souvislosti s tím duchovním světem-LSD můžete použít jako nástroj a nebo jako cíl. V tom prvém případě není droga vůbec důležitá, cesta vede jinam. Z tónu vašeho dotazu spíš soudím, že droga je cíl. Ale možná se mejlim. :-)
P.s. Zacházejte s těma drogama opatrně. Nepříjemné zážitky jimi způsobené mají stejnou sílu jako ty příjemné. Možná i větší.