kouření
viktorie
Dobrý den, před dvěma dny jsme s manželem zjistili, že syn kouří marihuanu. Bylo nám delší dobu divné, že má často červené oči. Sváděl to na klimatizaci auta Uhodoli jsme na něj, že ráno půjde na krev. Poté se přiznal, že si prý občas dá. Zabavili jsme mu auto a přemýšlíme co dál. Zjistili jsme, že se začal pohybovat v podivné partě (dealeři drog, zloději aut). Zatím ho držíme doma, ještě jsme si nepromluvili, hledáme správná slova. Můžete poradit? Děkujeme.

Odpověděl: Aleš Termer
Přeji hezké odpoledne, Oceňuji, že jste se už v samém počátku pokusili o vyhledání pomoci. Je vidět, že Vám na synovi záleží. Rozumím tomu, že chcete mít syna po takovéhle zkušenosti doma na očích. Obávám se však, že to mnoho nepomůže. V momentě kdy se dostane za práh vašeho bytu, své "kamarády" si zase rychle najde. Píšete, že se pohybuje v kriminálním prostředí. Což může být v samotném důsledku ohrožující pro celou rodinu. Nejlépe bude, nasměruju-li Vás na nějakou odbornou pomoc ve vašem bydlišti či okolí. Přeci jenom je lepší mluvit v takové záležitosti s někým osobně než takhle po internetu. Napište mi prosím kde žijete, stačí město či region. Vyhledám Vám kontakt na odborníka.