pervitin
ja
prosim odpovez te mi,nevim co mam delat,potrebuju poradit jak muzu pomoct mymu klukovi,kdyz fetuje?napiste mi vsechno o prestavani a jak pomoct,na co davat pozor,ja nevim,vsechno,prosim

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Bohužel nepíšete moc informací k tomu, abychom Vám mohli dát nějakou konkrétní radu nebo doporučení. Potřebovala bych vědět, kolik je Vašemu příteli let, jak dlouho drogy užívá, zda je užívá injekčně, zda má nějaké další problémy související s drogami (zdravotní, právní, v zaměstnání/škole). Nevím také nic o Vás, zda máte s drogami nějaké zkušenosti, kolik je Vám let, odkud jste... Také nevím, jak se k problému staví Váš přítel. Pokud užívání pervitinu nevnímá jako problém a nebude ochoten ke změně, tak nemáte moc možností, jak mu pomoci. On sám musí chtít se situací něco dělat, Vy za něj bohužel abstinovat nemůžete. Pokud má zájem s tím něco dělat, pak je situace samozřejmě lepší a můžeme vymyslet, co by pro něj v tuto chvíli bylo nejvhodnější. Napište víc podrobností a uvidíme, co by se dalo dělat. Zatím přeji hodně štěstí.