Dan
dobry den uz je to skoro mesic co neberu pervitin a mam obrovske abstinencni priznaky. Abych byl konkretni mam problem s agresivitou ktera narusta v obrovskych rozmerech ziji s prarodici a babicka se me uz boji bojim se uz i ja sam sebe, nekdy mam myslenky ze se obesm nebo proste spacham sebevrazdu, proto se obracim sem a zadam vas o pomoc...k psychiatrovi uz sem obednany ale zadam o rychlejsi pomoc nez se stane neco co nebude chtit urcite nikdo

Odpověděl: Jakub Minařík
Pokud jste z Prahy, tak bychom se vám mohli pokusit pomoci svižnějším přijetím (zavolejte 222 924 245 denně krom pátku, zvedne to sestra a nebo lékař, řekněte jim, že jste psal do poradny a že jsem vám napsal ať zavoláte a požádáte o přijetí s tím že je to akutní); já sic budu mít příští týden asi volno, ale bude tam kolega, který by vám mohl předepsat léky, které vám uleví. Další bychom vyřešili později. Také se můžete obrátit na nejbližší psychiatrickou léčebnu a opožádat o přijetí. Jinak zklidňující efekt má meduňka lékařská. Celkem dobře funguje i na takové stavy, mají ji v každé lékárně. Udělejte si z ní čaj a pijte jej klidně po litrech. Každopádně napište jak to dopadlo.