proč mě to zajímá ?
zoey
zajima me to protože si muj kamarád chtěl dát a takyže dal dávku za 1200 kč ... což je asi 1,2 g .. nee že by se chtěl zabit ale prostě se chtěl pořádně " vyfrčet " .. byl dehydratovanej, oči měl jak tenisovy míčky a tancoval celou noc ale jinak se mu nic nestalo ( naštěstí ) ... a jinak děkuji za odpověď ..

Odpověděl: Aleš Termer
Nemáte zač. Otázkou zůstává, co a kolik si toho za těch 1200 Kč dal. Opravdový čistý pervitin dnes neseženete. Nedá se zkrátka z dostupných látek vyrobit. Dnes se prodává pseudopervitin s učinkem okolo 40% oproti pervitinu, navíc je jeho čistota prachbídná. Čistý pervitin vyrobí pouze velmi dobře vybavená profesionální laboratoř z čistých chemikálií.Svému kamarádovi vyřiďte, ať je rád, že to přežil bez nějakých problémů a ať příště při takové jízdě pořádně pije. Nebezpečí v tomto případě je právě z dehydratace, která může způsobit celkové selhání organizmu, přinejmenším tím trpí ledviny velmi.