marihuana
muso
Dobrý den. Asi před třemi lety jsem kouříval marihuanu dokud mi otec nedal testy na moč. Od té doby jsem jí ještě nekouřil ale rozhodnul jsem se že si dneska večer s kamarádama dám. Jeden nebo dva šluky z fajfky, víc ne.. Chtěl jsem se zeptat jak dlouho to potom bude možné zjistit na těch testech na moč? Četl jsem o nějakém detekčním limitu 50 ng/ml tak je možné že bych ho třeba vubec nepřekročil? Dneska je to fakt vyjímečná výjimka. Rodiče nebudou asi 3 dny doma tak je možné že by to za tu dobu z těla vyprchalo když si dám tak málo? Děkuji za odpověď

Odpověděl: Martin Hulík
Detekční limit jsem nestudoval, hádám že se může lišit u jednotlivých testů, ve vašem případě to není podstatné. Nejčastěji se udává doba záchytu v moči 1-30 dní, déle pouze při častém užívání vysokých dávek. Po jednorázovém užití nepřesahuje doba detekce 14 dní a při jednorázovém užití malé dávky nemusí přesáhnout ani ty 3 dny, na které se ptáte. Ale berte to všechno s rezervou, protože to je individuální. Takže odpověď je: možné to je, ale nespoléhal bych na to. Zajímalo by mě, proč předpokládáte, že vám rodiče budou dělat testy, když marihuanu už 3 roky nekouříte.