MARIHUANA
Dobrý den,co mám dělat když jsem zjistila,že syn kouří marihuanu ,podle kamarádů dříve ji kouřil jen příležitostně, ale teď ji kouří často.Chtěla bych tomu zabránit,ale nevím jak,protože se mě neustále vyhýbá-on o tom ví,že to vím.Děkuji za radu D. J.

Odpověděl: Eva Formánková
Dobrý den, možná Vás zklamu, ale prostředky, kterými zcela spolehlivě a přímo zabránit synově užívání marihuany, neexistují. Můžete se však situaci pokusit ovlivnit nepřímo. Chybí mi ale další informace k tomu, abychom mohli nalézt nějaké cesty, jak si s Vaším problémem poradit. Nevím, jak je Váš syn starý, zda s Vámi žije a ani zda s ním máte ještě nějaké jiné potíže krom toho, že jste se dozvěděla, že kouří marihuanu. Nechci užívání marihuany nějak bagatelizovat, ale jestliže jinak bezproblémově funguje a je již dospělý, neviděla bych příliš pravděpodobné, že by situace, ve které se nachází Váš syn a potažmo i Vy, byla nějak závažná. V případě, že tomu tak není, můžete mi zkusit napsat trochu víc nebo se rovnou obrátit někam osobně a jste-li z Prahy, tak přímo k nám, do Poradny pro rodiče (tel.: 739 268 527). S pozdravem Eva Formánková.