zavislost na koksu???
no name
dnes jsem si poprve uvedomil, ze jsem mozna zavisly na kokainu. posledni tyden jsem vysnupal cca 8-12 gramu. nedokazu posoudit stadium zavislosti. posledni rok a pul sem uzival pravidelne v ruznych casovych intervalech spise o vikendu 1-2 gramy. kdyz koks nemam, nedela mi to problem, mam spoustu zajmu, sport, literatura, politika, studium a ve strizlivem stavu mam ke koksu negativni postoj a nesnasim ho .... ale problem nastava v momente kdy se naskytne moznost v me bezprostredni blizkosti - nedokazu si rici NE a rysuju jak pominutej dokud to jde. vzhledem k tomu ze uz dnes šnupe def. každej a všude, uvědomil jsem si že už se intervaly zrychluji. chci to nejak utnout, jde zejmena o lidi v mem okoli, ale mam s nimi i obchodni vztahy, takze nevim jak vse vyresit. existuje nejaky hlubsi test zavislosti, nez dokument na techto strankach? kam se muzu obratit?jsem z Prahy....

Odpověděl: Martin Hulík
Podrobnější test, hm... Přemýšlím sám pro sebe, k čemu by vám mohl být dobrý. Ke zjištění, že na tom můžete být i mnohem hůř? Užíváte pravidelně, už relativně dlouho, ne úplně málo a s kontrolou užívání jste na tom bledě. Fakt, že píšete sem do poradny, asi značí, že je čas na změnu a za to vás chválím. Rozhodně bude lepší řešit váš problém teď, než za několik let s rozvinutou těžkou závislostí se všemi důsledky. Vhodné místo pro osobní konzultaci by mohl být Denní stacionář SANANIM, Janovského 26, Praha 7, tel. 220 803 130. Tam si domluvte individuální sezení a na jeho základě se rozhodujte co dál. Umím si představit, že ambulantní péče ve stacionáři může být pro vás cesta k úspěchu (samozřejmě když si to nebudete zásadně komplikovat). Držím palce.