jsem normalni?
´´´´´´Devil´´´´´´
Dva roky experimentuju s drogama (THC, XTC, LSD, houby, NO2), dost me to bavi, v prubehu casu sem si vypestoval odpor k tvrdejm, takze do peri, H a koksu bych nikdy nesel. Ale na co se chci zeptat: nedavno sem si uvedomil, ze se na ty drogovy zazitky pokazdy tesim tak, ze bych to prirovnal tou silou pocitu snad k touze po holce, do ktery sem zamilovanej (priklad: minulej vikend sem si naplanoval s kamosema, ze si vezmeme na soukromy akci candyflipa a uz dva dny pred tim sem se nemohl dockat. Sedel sem u netu a cet sem na erowidu jeden moc hezkej pozitivni report z kombinace E+LSD a prave v tu chvili sem si uvedomil, jak sem na ty drogy strasne "nadrzenej", uplne se mi rozbusilo srdce a nic jinyho nez to, jak se zmastim, me nezajimalo. Uz sem si ani nezkousel namlouvat, ze se tesim spis na kamose, protoze kdyby ta akce padla, tak bych se sjel sam). A jednou zase, kdyz sem se po 10 dnech bez huleni hrozne tesil, jak si zahulim (hulim tak dvakrat tydne) - muj jindy spolehlivej dealer proste travu zrovna nemel, to sem necekal. Byl sem z toho vyrizenej a pak sem po kamosich a dokonce ve meste v "hulicskejch" podnicich zoufale shanel travu. Nakonec sem ji po 4 hodinach sehnal, ale kdyz se ohlidnu z5, tak se vubec nepoznavam - ja bych pro to huleni byl snad ochotnej i vrazdit :-) (no to ne, ale byl sem strasne moc zdeptanej). No je tohle normalni? Me to samotnyho stve. Co s tim? No jo, napisete mi, abych se vsim seknul. Ale to si ja fakt nedovedu predstavit. Rozumove vim, ze bych mel, ale vim, ze to neudelam, vzdat se naraz vseho, to ne :-(((

Odpověděl: Jakub Minařík
Nu. Když to nejde naráz, tak zkuste alespoň brzdit. A kdyby i s tím byli potíže, tak se stavte, rádi vás uvidíme a pokusíme se společně s vámi najít cestu, jak z toho ven. Protože-soudě dle vašeho dotazu-jste v tom až po uši. Obě.
P.s. Dobrá rada na začátek-vemte si tužku a papír a pište si co jste si dal a kdy. Ono když to člověk vidí na papíře, je to hustší. Má to jinej dopad a člověk mívá pak i větší motivaci jak najít cestu z toho ven. :-)