syn bere pervitin
jita
syn bere pervitin asi pět let možná déle.Píchá si.Výdám ho málo ale slýchám že mluví nesmysli.má představu že ho honí policie schovává se a vydrží být schovaný hodiny.Je strašně hubený je mu 25let a vypadá na 50let.Léčbu odmítá tvrdí že drogy nebere a kdyby bral že muže přestat.byl rok zavřený radovala jsem se že mu to pomuže že se nedostane k drogám což byl omyl.Nebydlí doma jen občas se zastaví o otce nají se a odejde.Otec ho doma nechce-bojí se že už třeba chytil žloutenku.nevím jak mu pomoci přece se nemužu dívat jak si kope hrob.Prosím o radu

Odpověděl: Martin Hulík
Dobrý den. Chápu, že to musí pro vás být hodně těžké. Chování vašeho syna asi zásadně neovlivníte, zvlášť když je dospělý a nežije s vámi. Doporučil bych vám vyhledat nějaké zařízení nebo program pro rodiny závislých. Potkáte tam terapeuty, ale hlavně jiné rodiče, kteří mají děti v různém stádiu drogového problému. Můžou vám poradit a předat spoustu zkušeností (a vy jim) a především vás povzbudit a podpořit vás. Nebýt na to sama dělá hodně. Jestli máte v dosahu Prahu, doporučuju kontaktovat Poradnu pro rodiče, která patří pod naší organizaci: Poradna pro rodiče, Café Therapy, Školská 30, Praha 1, tel. 739 268 527, 284 824 234. Držte se.