Viktoria
Dobrý den. Děkuji Vám za brzkou odpověď. Já jsem vnavštívila DRUG AZYL pouze dvakrát, a to v loňském roce. Tehdy jsem sice ještě neuvažovala o léčbě,ale pouze o změně aplikace PERVITINU. Tudíž pokud jsem dobře pochopila Vaši odpověď ,znamenalo by to,že je možné v DRUG AZYLu po jisté konverzaci mého problému, získat jakési doporučení na ÚSTAVNÍ LÉČBU ? Děkuji za odpověď . S pozdravem slečna Viktoria.

Odpověděl:
Dobrý den, Viktorie. Jsem ráda, že jste se ještě ozvala a že to s léčbou stále myslíte vážně. Kolegy v Drug Azylu určitě navštivte s tím, že máte o léčbu zájem a chtěla byste se poradit o jejích možnostech. Pobytová léčba může probíhat jak v rámci psychiatrické léčebny, tak v terapeutické komunitě. O tom, čím se liší, jaké jsou podmínky nástupu a který typ by pro vás byl optimální, se budete mít možnost poradit právě při osobní konzultaci v Drug Azylu. Přeji vám hodně štěstí a sil.