jak dál?????co dál???
loli
jak postupovat v případě, že mám podezření, že můj kamarád začíná mít psychický problém z kouření marihuany.Myslí si, že ho tráva uklidňuje, ale škodí mu je podezřívavý, myslí, že nemá žádné kamarády, většině přestal věřit dokonce i přítelkyni má pocit, že všichni chtějí aby se zcvoknul chci mu pomoct aby byl zase kluk v pohodě bez zbytečných depresí.děkuji za jakoukoliv odpověď či radu.

Odpověděl: Martin Hulík
Doporučte mu trávu radikálně omezit nebo spíš aspoň na čas úplně vysadit - tj. déle než na měsíc. Jestli to nepomůže, měl by se obrátit na psychiatra. Kdyby se jeho stav zhoršoval, tak by měl jít k psychiatrovi samozřejmě dřív něž za ten měsíc. Až s ním o tom budete mluvit, neměl by být zkouřený (a vy taky ne, v případě, že užíváte marihuanau). Jinak tráva může, ale taky nemusí být příčinou jeho psychických potíží. Jak je na tom, pozná nejlíp, když kouření na čas přeruší.