prosim poradte
lucinda
Nevim si rady-ziji s pritelem dva roky,mame spolu tri mesicni miminko a ctyrleteho syna z predchoziho manzelstvi.Priitel hraje automaty,chtela bych mu pomoct driv nez prijdu o rodinu.Nevim ale s jakym pristupem se chovat,kdyz se vrati domu z herny.Jak se mam chovat?

Odpověděl: Martin Hulík
Dobrý den. To je dost složitá situace a bude asi vyžadovat osobní konzultaci ve specializovaném zařízení, nejlíp společnou, tedy vy i přítel. Promluvte s ním, třeba ho přesvědčíte. Podstatné asi je, jestli i on svoje hraní považuje za problém. Pokud ano, bude to o něco jednodušší. Pokud ne a trápíte se tím jenom vy, možná se vám podaří vymyslet způsob, jak přítele dotlačit k tomu, aby se zamyslel. Už proto, že ztráta rodiny nehrozí jen vám, ale taky jemu. Nejbližším cílem by mohlo být udělat rozumnou a dobrovolnou dohodu ohledně hraní automatů. Když by se nedařilo ji dodržet, můžete se předem dohodnout, že v takovém případě je nutná odborná pomoc. Taky bych radil neřešit s přítelem tenhle problém po návratu z herny, ale naopak v klidu některý den, kdy nehraje. Kdybyste váhala, kam se obrátit o pomoc, napište odkud jste, zkusíme něco doporučut.