co dál....
ELAJRA
Potřebuji poradit co dál.po promluvě s psych.tedy vím,že mám ,,modafenovou závislost,,měla jsem odjed na detoxifikaci,na měsíc.Ale rozhodla jsem se o samoléčbu doma.Jsem 5týdnu ,,čistá,,ale mám stále intenzivní zdravotní potíže.viz skrytá poznámka.Ted nevím jak dál pokračovat s léčbou.Myslíte,že bude stačit AMBULANTNÍ LÉČBA V NEMOCNIČNÍM ODD.?

Odpověděl: Martin Hulík
Dobrý den. Blahopřeju k 5 týdnům abstinence, to je dobrý základ. Ambulantní léčba by mohla stačit, hodně záleží jak bude probíhat. Že nestačí, byste poznala snadno sama podle toho, že byste nezvládala udržet abstinenci anebo by se vaše psychické problémy spíš zhoršovaly než zlepšovaly. Když napíšete odkud zhruba jste, můžeme vám někoho doporučit. Jestli už máte nějakého ambulantního psychiatra, určitě za ním brzy zajděte a vaše alktuální potíže s ním proberte. Může vám hodně pomoct a byla by škoda, kdyby vaše úsilí přišlo nazmar. Jinak hodně pomůže, když kromě drog a návykových léků budete abstinovat důsledně i od alkoholu, aspoň zatím (teda pokud pijete, samozřejmě). Držím vám palce.