Viktoria
Dobrý den. Užívám pervitin a chtěla bych dobrovolně na léčení,tudíž Vás chci požádat o nějaké kontaktní adresy v regionu BRNO. Předem děkuji za odpověď slečna Viktoria

Odpověděl:
Dobrý den, Viktorie. Vaše rozhodnutí chválím, myslím, že do budoucna je to více než rozumné. Jinak volba vhodného typu léčby je velmi důležitá, už proto, že výrazně zvyšuje šance na abstinenci. Z tohoto důvodu bych doporučovala věnovat jí náležitou pozornost a zajít to probrat někam osobně. Jako optimální bych viděla návštěvu brněnského Kontaktního centra sdružení Podané ruce. S kolegy budete moci probrat jednak své představy o léčbě a kolegové vám také sdělí, co je třeba pro nástup udělat a mohou vám pomoci léčbu zprostředkovat. Takže tady je adresa K-centrum Drug Azyl Vídeňská 3 639 00 Brno Tel.: +420 543 246 524 Fax: +420 543 249 343 drugazyl@podaneruce.cz Vedoucí - Libor Šimků GSM: +420 777 916 257 Více informací najdete na stránkách sdružení na www.podaneruce.cz. Přeji hodně sil a ať to všechno dobře dopadne.