jak jsem na tom?
Sára
dobrý den. dávám si pervitin skoro 3/4 roku. dříve to bylo 1x za 2 měsíce, teď je to 2x za měsíc, ale jen na akcích. vždycky se snažím si ten stav udržet co nejdéle a většinou je mi při dojezdu hodně špatně. možná se vám to bude zdát hloupé, ale do teď mě nenapadlo, že bych mohla být závislá. začalo mi to vrtat hlavou, až když jsem si ze zajímavosti pročítala vaši poradnu. jak myslíte že na tom jsem? děkuju S.

Odpověděl: Aleš Termer
Přeji pěkné odpoledne. Myslím, že je velmi v pořádku, že jste nad touto eventualitou začla uvažovat. Pokud tomu tak je ještě ke všemu v souvislosti s naší poradnou, pak poradna splnila svůj účel. Bohužel Vám nemohu podat přesnou informaci o tom jak na tom jste. To musí idividuálně posoudit odborník. To co popisujete je typická perníková jízda, to znamená: čím déle se snažíte udržet si příjemný stav, o to horší je pak tzv. dojezd. Takto "perník" funguje. Velmi záleží na tom, jak sama cítíte to, co s vámi droga dělá. Pokud máte pocit, že vám tzv. "ujíždějí nohy" je na čase si o tom promluvit osobně s odborníkem na drogovou problematiku. Máte-li zájem mohu Vám dát kontakt na odbornou pomoc v místě Vašeho bydliště.