950109-Dobrý den, pane Termere.
Děkuji Vám za obsáhlou odpověď plnou vzácných rad. Intuitivně jsem už některé kroky udělala, ale v lecčem jste mi pomohl, ukázal správnou cestu. Věřím, že tohle bude jeden z těch příběhů, které budou mít dobrý konec...Ještě jednu připomínku..Doteď jsem neměla příležitost se dostat na podobné stránky a až teď vidím, kolik trápení je kvůli drog kolem nás. Obdivuji práci Vaši i Vašich kolegů, dáváte lidem rady, pomoc, naději i šanci být lepšími. Držím Vám moc palce a jsem ráda za tuhle zkušenost. Přeji Vám hodně trpělivosti, pane Termere. Kateřina

Odpověděl: Aleš Termer
Jsem velmi rád, že Vám moje rady pomohly. Drogy a problémy s nimi spjaté jsou opravdu všude kolem nás. Málokdo je však schopen (či ochoten)to nějak pojmout a zachovat se, no jak to napsat... "adekvátně?" asi víte co tím myslím. Spousta lidí v dobré víře napáchá další neštěstí, protože se před tím neporadí s někým , kdo se v drogové problematice orientuje. To však není Váš případ. Vaše kamarádka má velké štěstí, že má tak dobré přátele jako jste Vy. To není lichotka, pouze konstatování. Nic totiž není tak černé (nebo bílé),jak se někdy zdá a vždy se dá najít způsob jak mnohdy bezvýchodnou situaci nějak řešit. Ano, někdy to bolí a dost. Stejně jako Vy věřím, že to bude ve Vašem případě ten příběh s dobrým koncem. Ještě jednou: "Držím palec!" Přeji pěkné léto a užívejte slunce!! Aleš Termer