piko
zoey
ja sem se spis chtela zeptat jako jaka je obecne smrtelna davka .. jasne ze u kazdyho je to jinak ale jaka je proste zlatá karta ? OBECNE :)

Odpověděl: Aleš Termer
Zdravím Vás, Co se týče smrtelné dávky pervitinu (užívá se s tímto slangový název "zlatá rána" - pokud se někdo drogou chce jednorázově zasebevraždit) - uvádí se, že je to asi 100mg čisté drogy pro děti a asi 1g čisté drogy pro dospělého. Samozřejmě je to jenom asi, protože záleží na spoustě dalších věcí: zdravotní stav, hmotnost uživatele, atd. A jak jsem již psal minule, průběh je skutečně velmi nepříjemný. A samozřejmě také záleží na čistotě podané drogy. Čistý pervitin dnes už de facto neseženete ani od toho nejlepšího vařiče (i když Vám bude tvrdit opak), protože z dostupných prekurzorů (různé prášky proti zánětům a bolesti) prostě čistý pervitin nevyrobí ani kdyby se rozkrájel, proto "pervitinoví uživatelé" dnes vlastně užívají "něco, co účinkem připomíná pervitin", ale jde většinou o směs různých - promiňte mi ten výraz - svinstev, kterými se huntují. Stále mě ale vrtá hlavou nač Vás to tolik zajímá?