Pervitin - odpoved (pro sl. Ehrhardtovou.)
Ondra
Dobre dopoledne, Dekuji Vam za odpoved. Musim se priznat, prislo na me jaro :o))). Slunicko me naprosto dobilo, jsem pln energie. O vikendu jedu s kamarady na rozneni prasatka. Polevil jsem trochu v praci, asi ti kamaradi jsou trosicku dulezity. Dekuji za takove "primneni me mysli". :-)) Nicmene "vratme se k pervitinu". Omlouvam se, ale zrejme jsem spatne postavil smysl vety o me "vedlejsi koleji". Myslel jsem totiz muj osobni zivot! Zeptam se Vas: Je mozne se pervitinu opravdu zbavit nadobro? Hezky vikend. Ondra

Odpověděl: Helena Hošková
Zdravím, Ondro! Těší mě, že píšete takové příjemné zprávy. Přeju Vám, aby Vás jarní sluníčko dobíjelo i nadále a doufám, že Vám energie a dobrá nálada vydrží i ve dnech pošmourných a uplakaných. Koukejte si to s kamarády užít i při dalších akcích. Život přece není jenom samá práce... :o)) Jsem ráda, že jsme si to vyjasnili s tou vedlejší kolejí. A k Vaší otázce. Z její formulace mi není úplně jasné, na co se vlastně ptáte? Fyzicky se ho určitě můžete zbavit prostě tím, že ho třeba spláchnete do záchodu. Tak jste to ale nejspíš nemyslel, že? :-) Jestli se ptáte na to, zda se někdy zcela oprostíte od myšlenek, vzpomínek a chutí na něj, tak tady jasnou odpověď neznám. Určitě v tom obrovskou roli hraje čas a taky to, k čemu všemu teď napřete svoji pozornost - jak a čím zaměstnáte svoji mysl, čemu a komu se budete věnovat... atd. Držte se! Helena