luciasek
je mi 20 a uz pet let BERU PERVITIN OD ZACATKU NITROZILNE. pracuju jako barmanka v docela dobrem podniku nikdo by na prvni pohled nerekl ze sem narkomanka pokud ovsem nejsem MOC posledni dobou nad sebou a svym zivotem hodne premyslim je to par mesicu co sme se rozesli s pritelem se kterym sem byla dva roky po tu dobu sem ani tolik nefeetovala kuly nemu a bylo to fajn ale ted jak sem opet dostala tu svobodu tak sem ted uz pres mesic hrozne vylitana vyhubla bledule a poprve za tu dobu tech peti let vim ze to asi sama nezvladnu ale na leceni se nemuzu nechat zavrit nechci a nemuzu ztratit svoji praci a taky rodice to by asi neprezily chtela bych si popovidat s nekym kdo vi jak mi pomoct dekuji za odpoved Lucinka

Odpověděl:
Dobrý den, pět let nitrožilního užívání pervitinu je docela dlouhá doba a jak se zdá, sama si uvědomujete, že takhle už dál nechcete a současně, že to sama nezvládáte. Existuje samozřejmě i možnost vyzkoušet ambulantní léčbu, pokud je pro vás pobytová léčba nepřijatelná. Jako optimální bych viděla zajít to probrat do nejbližšího Kontaktního centra, kde budete mít při osobním rozhovoru dostatek prostoru zkonzultovat své problémy a představy, jak s nimi naložit do budoucna. Pracovníci vám také mohou pomoci léčbu zprostředkovat. Nu a asi bych to příliš neodkládala. Pokud se vám užívání pervitinu nepodaří zastavit včas, je docela pravděpodobné, že o práci časem stejně přijdete a rodiče se to také dozví. Seznam Kontaktních center dle regionů najdete na stránkách www.drogy-info.cz vpravo v rubrice Mapa pomoci nebo na www.drogy.net v rubrice Kontakty. Přeji hodně sil.