marihuana
arisssss32
Ahoj mam takovy dotaz 21.7. jsem kouril marihuanu a mam mi t zavody a ma tam byt dopingovy test a nevim si rady protoze zavody mi zacinaji 6.8. a travu jsem kouril i vickrat predtim tak se chci zeptat jak to muzu dostat co nejrichleji s tela protoze jsem slysel ze v moci je THC 1 mesic a v krvi az 3 mesice a kluci mi rikali ze mam hodne pit mleko a jist citrony ze mi to pry pomuze. Rad bych byl kdyby mi nekdo odpovedel co nekratsi dobe diky za odpoved,

Odpověděl: Jakub Minařík
No, pokud nejste pravidelný uživatel, tak by se testy mohli negativizovat i během 14 dnů. Pokud jste hulit 6x týdně a někdy i vícekrát denně, tak se to asi vyloučit nestačí. Ono THC se rozpouští prakticky jen v tucích a alkoholu a vylučuje se pomalu. Navíc si testy klidně můžete koupit v lékárně a zkusit, zda vyjdou pozitivně. Stojí kolem 100,- a koupit je můžete bez komplikací a obav - testy si obvykle nekupují sami huliči, ale někdo, kdo je chce kontrolovat. Jsou hodně citlivé - takže by měli pak korespondovat s výsledkem antidopingové kontroly. Pokud by vám test vyšel negativní z ranní moči (je koncentrovanější) kolem začátku srpna, tak 6.8. by měl být negativní s jistotou. Ohledně hladiny v krvi a v moči - v moči se látka koncentruje, takže testy jsou v moči déle pozitivní. K vylučování - pijte, hýbejte se, nesnažte se hubnout - rychlý úbytek tukové tkáně může vést k uvolnění metabolitů z dep, která jsou v tukové tkáni (konopí se tuku ukládá). Tak si kupte test, zbytečně se nestresujte a vyhrajte. :-) A napište, jak jste dopadl. Hu-a?