Brown
Prosím o pomoc... Má sestřenka první začala s trávou, pak měla éčko a teď nedávno užila perník. Nevím, jak ji mám už vysvětlit, že to nemá uživat... Vždy mi poví, že to má pod kontrolou, ale já se o ni strašně bojím, záleží mi na ni a nechci, aby skončila, jako nějaký feťák.... Mám ji opravdu moc ráda a chci pro ni jenom to nejlepší. Do nekonečna ji to vysvětluji, ale pořád si tvrdí jen to své... prosím, poraďte mi, jak ji to mám už říct.... Strašně se o ni bojím

Odpověděl: Jakub Minařík
Kromě alternativ - jako říci to rodičům, ... Nemůžete udělat celkem nic moc. On se člověk musí rozhodnout sám. Navíc, pokud jsou to jen jednorázové experimenty a není to dlouhodobější pravidelné užívání tak to často odejde jako to přišlo. Ony drogy jsou zábava, která zdaleka nechytne každého. Většina lidí si s nima chvíli hraje a pak je opustí. Vy si hlavně dejte pozor ať si nedáte s ní. Protože to se často stává - a někdy jsou nabídky svůdné - dobře, dáme si spolu naposled, ...