abstinence
Tomikk 955101
Děkuji za rychlou odpověd, bydlím kousek od Prahy Středočeský kraj. Prosím o zaslání kontaktu, určitě si hrozně rád udělám čas, už je to pro mě dost neúnosné a nepříjemné! Jsem nepolehlivý a to jsem nikdy nebyl nechci podělat to co jsem si vybudoval! A taky příší týden odjíždím na dovolenou koncem týdne a je potřeba abych byl už nějak v pořádku. Moc děkuji za rychlou odpověd a pomoc. S pozdravem

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, omlouvám se, že reakce tentokrát nijak rychlá nebyla, také jsem byla pryč. Dovolenou už tedy máte asi za sebou, doufám, že jste ji vydržel a snad si ji i užil. Nemáte to daleko do Prahy, takže byste mohl zkusit např. individuální ambulantní péči v Denním stacionáři Sananim (www.sananim.cz). Tam je možné přizpůsobit dobu Vašim možnostem. Případně podle toho, kam v Praze jezdíte, koukněte na www.drogy-info.cz, na "mapu pomoci" a tam hledejte ambulantní programy. Doufám, že brzy najdete péči, která Vám bude vyhovovat a podaří se Vám se závislostí vypořádat. Přeji v tom hodně štěstí a kdyby jste něco potřeboval, ozvěte se, Jana Justinová