pro Janu Mareckovu..alebo reakcia na 855108
mato
Dakujem moc za radu...budem sa nou riadit....skusil som si dat jedneho praska z travy a este to neni to prave orechove...takze na tu party nepojdem. A mam na Vas este dve otazocky ak smiem: Raz som popil 2-3 decy vinka a zda sa mi akokeby to zosilovalo ucinky tych antidepresiv..viac som skratka pocitoval ich prijemny ucinok..neviete nieco o tom ci to je mozne? A este jedna drobnost...uz tri mesiace som neuzil xtc lenze zostali mi po tom uzivani tak divne lepkave ruky...a urcite viem ze to sposobila xtc...neviete mi poradit co to zapricinuje..pripadne ako sa toho zbavit? rozne vitaminy ani dostatok ovocia ma toho nezbavili..stretli ste sa s tym aj u inych uzivatelov xtc? vopred dakejem za odpoved a vazim si vasu pracu:D

Odpověděl:
Zdravím vás, ohledně té páteční party jste se myslím rozhodl moudře. Stává se, že tím, že se člověk něčeho vzdá, mnohé získá:) Jinak pokud se týká kombinace antidepresiv a 2-3 deci alkoholu. Je samozřejmě možné, že jste v tu chvíli pociťoval účinek jako příjemný, což však neznamená, že by to takhle muselo být pokaždé. Víte, u kombinace látek, které ovlivňují psychiku, ten dopad prostě nejde stoprocentně zaručit. S problémem, který popisujete po užívání extáze, jsem se, upřímně řečeno, ještě nesetkala. Kdyby vás to mělo nějak obtěžovat, zkuste to probrat s vaším lékařem. (Klidně s tím, co vám píše to Tittico). Opatrujte se a děkujeme za pochvalu.