co se stalo ?
h
Dobrý den, mám důležitý dotaz a prosím o rychlou odpověď. S kamarádem a jeho přítelkyní jsme byli sednout do baru, kde bylo vše OK. Potom jsme se začali bavit na téma drogy. Chtěli porstě něco sehnat. Nakonec to byl pervitin. S tím také vzniká moje první zkušenost a prosím DÁVEJTE TEĎ BACHA: dost jsme toho vypili a poté jsme šli domů kde jsme si dali každý lajničku. Už vím jací jsou lidé když vy nechcete užít drogu, ale přemlouváním a různými okolnostmi mimo vás nakonec přesvědčí. Tohle na tom nesnáším!!! dále: já a kamarád jsme byli v pohodě po celou dobu s občasnými divnými pocity v břiše. Mezitím jsme dali ještě další lajnu, slečna(25) jsi dala poněkud větší, která nebyla připravena pro ní ale v jejím stavu s alkoholu a celkově soudím že ani neví do čeho šla :( Asi po 40minutách upadla do bezvědomí a ochrnula ji levá část těla. Stalo se to dva dny z5 a pořád leží skoro ve stejném stavu. Už nikdy s tím nechci nic mít. To co se tady píše o pervitinu v záporném zná každý jen je schopný to přejít a dát si dávku. Promiňte že tady mluvím o více věcech najednou ale nikdy jsem nezažil situaci jako tuto, ráno v tzv. dojezdu kdy jsme ji odvezli do nemocnice jsem brečel jako malý kluk. Její přítel je psychicky na dně :( Tu holku znám jeden den ale poprvé vidím co drogy udělají když člověku nesednou. Prosím o radu. Levou ruku cítíla jen ji nemohla hýbat :( Dva dny zjištuji všechno možné a různé konce. Nedospěl jsem k závěru a chci uklidnit kamaráda že všechno bude OK ale dnem ode dne je to stejné ne-li minimálně lepší. děkuji za odpověd sem nebo na mail. Jan (21)

Odpověděl:
Dobrý den, doufám, že se zdravotní stav vaší známé již upravil a je v pořádku. Úvodem bych si dovolila jednu poznámku - jestli jsem to z vašeho popisu správně pochopila - vaše známá 40 minut po užití pervitinu upadla do bezvědomí a ochrnula ji levá část těla, nicméně do nemocnice jste ji odvezli až ráno, tedy až za nějakou dobu? Pokud je někdo v bezvědomí, je třeba sanitku volat IHNED! Co bylo konkrétně příčinou jejího problému, by jí měl sdělit ošetřující lékař s ohledem na výsledky příslušných vyšetření. Těžko to můžeme udělat my, tady na internetové poradně, pouze na základě vašeho příspěvku. Rizika, která při užívání pervitinu hrozí, jsou poměrně široká. Jednak ta poměrně známá jako je eventualita závislosti či toxické psychózy, ale průběh intoxikace se mimo jiné odvíjí i od aktuálního zdravotního stavu uživatele a další riziko představují různé příměsi, které jsou součástí pervitinu prodávaného na černém trhu, což jsou věci poměrně těžce předem odhadnutelné. Rizika také výrazně zvyšuje kombinace více psychotropních látek (což je i alkohol). S tím vším je třeba počítat v rozhodování, zda do pervitinu jít či ne. No a někdy to opravdu nedopadá tak, jak si člověk představoval. Věřím, že po zkušenosti, kterou nyní máte za sebou, vaše rozhodování stran pervitinu bude poměrně jasné. Přeji hodně štěstí.