rodiče
Dobrý den p.Justinová moc děkuji za odpověd prošla jsem dost Vašich stránek drogové poradny a vím že musíme hledat pomoc u odborníků neboť sami to nezvládáme.Je to moc smutné že dítě, které vychováte a staráte se o něj celý jeho život vám pak křičí do obličeje že nejste matka ,že vás nenávidí a že se zabije.Je to moc smutné zvlašť když já jsem zdravot.sestra a manžel dělal 15 let u hasičů,oba pomáháme lidem a v osobním životě jsme prohráli.Prosím Vás tedy o kontakt do poradny pro rodiče v Plzni.Děkuji za nás rodiče ,že jste založili takovéhle stránky a že máme možnost se někam obrátit .

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, máte pravdu, že je to hodně těžká situace a chápu, že je pro Vás plná smutku. Určitě bych to ale nebrala jako životní prohru. Je dobře, že jste se rozhodli před problémem neutíkat a pokoušíte se ho nějak řešit. A je určitě potřeba myslet také na sebe a Váš vztah s manželem, který byste si měli chránit. I k tomu Vám může pomoci poradna pro rodiny závislých, protože drogy v rodině jsou neuvěřitelně vyčerpávající pro všechny. V Plzni poskytuje pomoc rodinám především K-centrum, Havířská 11 301 00 Plzeň, tel.: +420 377 421 034. Přeji Vám hodně trpělivosti a sil do dalšího řešení. pokud byste potřebovali, kdykoli se znovu ozvěte. S pozdravem Jana Justinová