drogy
Petr
Prosím o zaslání kontaktu léčby pro své syny 29 a 25 let.Užívají marihuanu a alkohol.Mají SŠ vzdělání a nemohou se z této závislosti odpoutat.Žijeme v Plzni.Děkuji Ž.

Odpověděl: Aleš Termer
Přeji hezké odpoledne do Plzně. Ohledně léčby pro Vaše syny neuvádíte žádné bližší informace: délka užívání, projevy závislosti, problémy způsobené užíváním atd. Osobně bych Vám, resp. Vašim synům, doporučil navštívit specializované zařízení zabývající se závislostmi - kontakt na konci odpovědi. Důležité je, aby se Vaši synové rozhodli se sebou něco dělat sami, tj. aby opravdu chtěli. Pokud tomu tak nebude, sebevětší Vaše vůle bude k ničemu. Neztrácejte však hlavu, možná bude lepší když se spojíte s odborníky v místě vašeho bydliště nejprve Vy sám a proberete s nimi Váš problém tváří v tvář a podrobněji. Odborní pracovníci Vám či Vašim synům pomohou vybrat vhodný postup při řešení Vašeho problému. Nyní slíbený kontakt: Centrum protidrogové prevence a terapie o.p.s. Havířská 11, Plzeň, 301 00 telefon: 377 421 374 S pozdravem Aleš Termer