ano ci nie
mato
Dobry den...chcel by som Vas poprosit o radu.... tento piatok je jedna party kam by som chcel ist...lenze beriem antidepresiva trittico....myslite ze by mi mohlio nejak moc ublizit keby som tam isiel a vypil trochu alkoholu a na to si pofajcil trosku travy...mohlo by mi to dlhodobejsie zhorsit stavy...alebo by mi bolo blbo len na druhy den? co si o tom myslite? dam na vasu radu:D PS: este ma zaujima co by sa stalo keby som na jeden den vysadil trittico? znamenalo by to ze hned na druhy den sa vratia depresie alebo ucinok by mal pretrvat aj ten jeden den bez tablety? prosim napiste mi o tej party co si naozaj myslite bez nejakeho zastrasovania. Prosim bolo by mozne odpovedat na tento dotaz do stredy...viem uze chcem mozno vela ale doftedy sa potrebujem rozhodnut ci tam mam ist alebo nie....moc dakujem:D

Odpověděl:
Dobrý den, já bych to na vašem místě raději nepokoušela. Obecně platí, že kombinace antidepresiv s dalšími psychotropními látkami je riziková. Může vám být, jak sám píšete, dost "blbo" a vašemu psychickému stavu do budoucna by to taky neprospělo. Samořejmě, že čím více byste popil a pohulil, tím by to bylo horší - rizika se v tomto případě nesčítají, ale násobí a důsledky mohou být poměrně nevyzpytatelné. No a tím, že byste na jeden den vysadil trittico, to také nezachráníte, neboť jeho účinek přetrvává. Neberte to jako to zmiňovavané "zastrašování". Rozhodnout se budete stejně muset sám a bude to vaše zodpovědnost, ale myslím, že by bylo moudré pařbu na party ještě odložit. (Lze tam samozřejmě jít a nehulit a pít nealko, což, jak sám asi tušíte, může být poměrně náročné ustát). Tak to dobře zvažte. A omlovám se za zpožděnou odpověď, snad si ji ještě stačíte přečíst.