CO POTOM...2
OLDA
Dobrý den pani Marečková, děkuji Vám zá Vaši podporu,..odpověd na můj dotaz...jsem z TRUTNOVA,a pokud mi poradíte nějaké vhodné zařízení,tak předem moc děkuji...ale neradte mi prosím RIAPS TRUTNOV...TO RADŠI NIC....DÍKY OLDA

Odpověděl:
Dobrý den,, bohužel jsem přímo v Trutnově žádné zařízení, které by se specializovalo na následnou sociálně-terapeutickou péči o bývalé uživatele drog v databázi nenašla. Nejbližší zařízení tohoto druhu fungují v Liberci a Hradci Králové, na něž vám posílám kontakty. Doporučovala bych, aby jim váš syn zatelefonoval, situaci u vás v regionu budou mít určitě zmapovanou podrobněji, takže je možné, že budou vědět o někom, kdo je pro vás dostupnější. A nebo si syn může domluvit konzultace přímo u nich. Držím palce, ať to všechno dobře dopadne. Hradec Králové, Ambulantní centrum Laxus o.s. Okružní 699, Hradec Králové, 500 03 telefon: 495 515 907 Mgr. Jana Ženíšková http://www.laxus.cz Liberec, Centrum ambulantních služeb - doléčovací program ADVAITA, o.s. Rumunská 14/6, Liberec, 460 01 telefon: 482 750 607 Drahuše Tkáčová, DiS. http://advaitaliberec.cz