Chybí mi to
Ola
Dobrý den Před 5 měsíci jsem přestal hulit, kouřit, fetovat ,ale necítím se nějak dobře vracejí se mi vzpomínky a někdy mám nutkání si vzít tu cigaretu nebo trávu a tak. prostě mám na to chuť. Vím že zas už nezačnu to bych se vrátil o těch pět měsíců zpátky. jen bych potřeboval poradi jak se zbavit těch myšlenek(ať je to už definitivně zamnou) Děkuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, takové chutě bohužel bývají první věc na cestě k relapsu. Možná si teď myslíte, že byste už znovu nezačal, ale moc bych na to raději nespoléhala. Po nějaké době abstinence se většinou vrací problémy, kvůli kterým člověk začal brát a proto se necítí dobře. Vy jste zatím vyřešil následek - přestal jste fetovat - teď je potřeba ještě vyřešit příčinu špatných stavů. K tomu je nejvhodnější psychoterapie, někdy podpořená i přechodně psychofarmaky. Možná se Vám do toho nebude chtít, ale zvážila bych, co je lepší - jestli zkusit terapii a případně brát chvíli psychofarmaka, nebo denodenně bojovat s chutěmi a dost pravděpodobně se za chvíli vrátit zase k drogám, které Vám chvíli pomáhaly cítit se lépe.