potřebuji přestat s Heroinem
Tomikk
Dobrý den, potřebuji pomoci ze závislosti na heroinu, ale je to pro mě trochu komplikované, jelikož jsem majitelem firmy a nechci aby se o tom někdo dozvěděl! Beru heroin 5 měsíců a nedaří se mi přestat, musím být furt v práci a abstinenční příznaky se nedají zvládnout, neříkám že jsou nějak veliké(co jsou veliké?), ale prostě nevím co s tím mám dělat! Abych mohl fungovat a přitom nebrat tu "sra...."!!!!!!!! Četl jsem o subutexu tady u vás na stránkách a je to pravda, co se o tom píše? Předem Vám strašně moc děkuji a teším se na brzkou odpověd.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, nevím přesně, co si chcete ohledně Subutexu ověřit. Informace, které najdete na těchto stránkách, jsou spolehlivé. Kdybyste potřeboval něco upřesnit, napište to prosím konkrétněji. Subutex je určitě jednou z variant, jak s heroinem přestat. Má ale také své nevýhody. Často se stává, že ho lidé berou i roky, protože život s ním je o hodně klidnější než s heroinem a okolnosti netlačí na jeho vysazení. Musíte brát v úvahu, že jde také o návykovou látku, o opiát. Pokud byste s jeho pomocí opravdu chtěl ambulantně vyabstinovat a závislosti se zbavit, je k tomu potřeba ještě také psychoterapie/poradenství, kde byste řeši příčiny své závislosti, ne jen důsledky.