Chci přestat kouřit
Walt
Nejsem ještě ani plnoletý a kouřím tak 3 roky fakt mě to už štve, ale nedokážu přestat. Jeden z hlavních důvodů bych uvedl kamarády, kteří kouří, se kterýma chodím pořád ven. Chci přestat opravdu ale nejvíce jsem vydržel týden. A nechci brát nějaké prášky, nevěřím jim. Spíš bych potřeboval nějakou neotřelou radu. Děkuji mnohokrát

Odpověděl:
Dobrý den, asi vás zklamu, ale žádná neotřelá a zázračná rada, jak přestat kouřit, neexistuje. Jinak by s tím tolik lidí marně nebojovalo. Asi nemá cenu to svádět na kamarády, je to především o vaší vlastní motivaci přestat a alespoň zpočátku tomu i přizpůsobit životní styl. Ale je mi jasné, že to vůbec není jednoduché. Zkuste se podívat na stránky www.prestantekourit.cz, www.dokurte.cz, www.nekurak.cz, které se na tuto problematiku specializují. BTW - doufám, že jsme si rozuměli a měl jste na mysli kouření tabáku:) Držím palce, ať patříte k těm, kterým se to povede.