marihuana
JURA
Dobrý den Co máme udělat,když víme,že náš soused pěstuje a prodává marihuanu.Máme syna 13 let a jeho spolužáci už to zkoušeli kouřit a měli to od něho.Bydlíme v malé vesnici (1500 obyvatel). Díky za odpověď

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, můžete zkusit se sousedem promluvit, říct mu, že o jeho pěstování a prodeji marihuany víte a upozornit ho, že jestli bude dál dávat nebo prodávat drogu dětem, ohlásíte to na policii. Nebo to můžete ohlásit rovnou. Pokud někdo distribuuje drogy mezi děti, není myslím na místě brát příliš ohled na to, jestli ho dostanete do problémů nebo ne. Pokud by Vám ta situace nebyla příjemná, spojte se s ostatními rodiči, jejichž děti od něj třeba drogu měly, a podnikněte potřebné kroky společně. Co byste dále měli rozhodně udělat je promluvit si co nejotevřeněji se synem o jeho názoru na drogy, znalostech, o tom jaká jsou rizika.