co ted?
anettkka
Dobrý den, brala jsem pervitin asi pul roku (pouze snupaním),v te dobe jsem zaroven prozivala velke stresy z pritele,ktery mel problemy s policii. ted je zavreny,ja uz 2 mesice neberu,ale od te doby se mi neustale vraci flash backy.je to opravdu hrozne.krome toho mam chvilky,kdy bych chtela,ale vim,ze mi to tak znicilo psychiku,ze by to bylo jeste horsi....nekdo rika,cas to spravi,neslo by tomu nejak pomoci???? dekuji moc

Odpověděl: Martin Hulík
Dobrý den. Dva měsíce abstinence nejsou zas tak dlouhá doba, navíc máte přítele ve vězení (počítáte s ním i do budoucna?) a navíc máte někdy chuť si dát. Takže tohle bych na vašem místě řešil především. Nevím, zda někam docházíte. Jestli ne, bylo by vhodné začít - kontaktní centrum, denní stacionář, ambulance pro uživatele drog, prostě něco takového. Záleží, co je dostupné ve vašem okolí. Ujasnit si situaci, zvážit, nakolik jste ohrožená závislostí a co pro sebe v tom smyslu můžete udělat. Netvrdím, že to nezvládnete sama, ale s odbornou pomocí to bude jistější, vyvarujete se některých zbytečných chyb a bude vás to stát míň energie. V takovém zařízení by vám zároveň mohli nabídnout nebo zprostředkovat konzultaci s psychiatrem, který vám pomůže s těmi flash-backy. Délka abstinence pomůže, to je fakt a každé další užití drogy vám to zkomplikuje. V tom máte taky pravdu. Jinak kontakt na konkrétní zařízení můžete najít třeba tady: http://www.drogy-info.cz/index.php/map/ Tak se držte.