kakarat diler
slosko
Mam problem s mojim dievcatom obaja sme zavisli na piku ked som sa snou spoznal bolo to cez tuto drogu.Nastahoval som sa k jej rodine a zijeme spolu a prestali sme fukat asi tak za 3 mesiace sme si dali piko ale potom sme zas boli niekolko mesiacov cisty.Teraz sa spoznala s chalanom co predava pervitin a chodila s nim von a ja snou samozrejme tiez a zacali sme znova no ja som uz chcel prestat lebo viem ze je to svinstvo a on mi slubila ze tiez prestane ale nestalo sa tak ja som jej povedal ze uz s nimi von chodit nebudem lobo som dostal podmienku a bal som sa ze ho chytia a ja budem akurat s nim bojim sa kazdy den ked s nim ide prec ci ich nechytia alebo mi ju neprebere.Ked som ziarlit povedala mi ze to nieje pravda skoro sa s tej ziarlivosti zblaznil prave teraz su vonku a ja cakam ze pride. Chcem jej pomoct lebo ona mi tiez pomohla aj ked by mi pretiahol by som jej odpustil.Vdaka nej som si nasiel pracu ale v praci som 12 hodin a ona sa doma nudi povedali ze je to jej nalepsi kamarat Ked sa chcem s nou porozpravat je agresivna pomozte mi prosim nechcem ju stratit

Odpověděl: Martin Hulík
Těžko vám poradit, jak pomoci partnerce, když jste na tom oba stejně. Co čekáte od vztahu na drogách? Ale pokud chcete partnerce přeci jen pomoct, bylo by dobré nejdřív dělat něco sám se sebou. Docházet do kontaktního centra nebo poradny pro závislé a pokusit se dlouhodobě abstinovat. Potom možná budete schopen pomáhat ostatním s jejich problémy. Z vašeho dotazu není navíc jasné, s čím vaše partnerka potřebuje pomoci. Naznačujete, že už nechcete brát. Jestli to myslíte vážně, stejně nebudete moct žít s partnerkou, co bere. Prostě to nebude fungovat. Buď budete oba brát a vzájemně se do drog stahovat, nebo nebudete spolu. Aspoň skoro vždycky to tak dopadá, proto raději nečekejte, že vy budete výjimka.