vztah
Edi
na horach jsem se seznamila s jednim klukem a on mi vypravel ,jak bral drogy..byla jsem s nim asi par tydnu ,ale pak se mi sam od sebe neozval a volala jsme mu domu, kdyz jsme nekam meli jit rekl ,ze je ospalej nebo ze je venku osklive pocasi..nevim jestli v tom nejede zas..vim ,ze si obcas da jointa-prominte nevim jak se to presne pise... :-(( Stve me to ,jelikoz je to fakt dobrej kluk ..ale nechci ho v tom nechat ,ale on mi sam od sebe nezavola a ja nevim jestli to je dobry mu porad volat a ptat se ho co dela a starat se o nej ..jako jeho rodice..kdyz je o tri roky starsi nez ja..Mne je 16..,ale v rijnu mi bude uz 17 let.. Mam ho rada , a proto ho v tom uz nemohu nechat..Poradite mi?..Kamaradka rika,ze ho mam nechat ..taky enchce ,abych do toho spadla nebo neco zkousela ..ja bych si to taky neprala..dekuji za vyslechnuti

Odpověděl: Jakub Minařík
No v zásadě jsou 2 varianty:
1. Buď o vás nemá zájem.
2. Je na tom blbě.
Osobně bych typoval variantu 1, protože-kdyby na tom byl blbě, byla byste pro něj atraktivní jako potencionální zdroj příjmů. Soudíte-li, že on takovej není-tak si nic nemalujte-je stejně tak jako všichni ostatní. Také odpovědi typu.jsem unavenej a venku je ošklivě, ... mluví pro. Jestli o něj máte zájem, tak mám radu-musí mít dojem, že vás ulovil v těžkém boji a tuhé konkurenci. To funguje zcela spolehlivě. :-)
Co se ale dá říct obě varianty jsou pro vztah neperspektivní-u varianty 1. je to jasné, u varianty 2. proto, že vzhledem k vašemu nastavení (které je cítit z dotazu) a věkovému rozdílu začnete brát s ním. Pokud si myslíte, že to zvládnete-zapomeňte na to, pravděpodobnost průšvihu se pohybuje tak v oblasti kolem 90% (nemluvím o experimentech, ale o pravidelném užívání).
P.s. Jedna varianta pomoci vlastně existuje-nabídněte mu kontakt na nás. Možná nebude pro něj v danou chvíli akceptovatelný-ale možná se mu bude hodit až bude cítit že je na tom blbě. A to musí cítit sám. S tím mu vy nepomůžete.
Mám dojem, že to je pro vás osobně těžká situace. Tak vám držím palce a kdybyste se potřebovala na něco zeptat-stačí napsat. :-)