smažka - nekuřák?
happiness
Užívám víceméně pravidelně pervitin, ale nekouřím (cigarety). Často se kvůli tomu setkávám s údivem ostatních lidí, kteří jedou v P. Je to opravdu tak netypické?

Odpověděl: Eva Formánková
Dobrý den, abych pravdu řekla, příliš nemám jasno v tom, na co se ptáte. Zda hledáte statistiku uživatelů Pervitinu, co nekouří, a v tom případě bych se ráda dozvěděla, jakou by měla tato informace pro Vás výpovědní hodnotu či zda si říkáte o něco jiného. Mně samotnou spíše napadá, že nepřicházíte s tím, že nekuřáky udivuje, že užíváte Pervitin. Jestliže čekáte pochvalu za to, že jste nekuřák, bohužel jste asi na špatném místě, jelikož v porovnání s užíváním pervitinu se mi kouření cigaret pozdává jako výrazně menší zdravotní a sociální riziko. Ráda Vám ale na Váš dotaz odpovím, jestliže mi osvětlíte, kam svým dotazem směřujete. S pozdravem Eva Formánková.