Dobrý den, potřebovala bych poradit s pitím alkoholu. Stalo se už několikrát, že jsem se opila tak,že si nic nepamatuji. Někdy se prostě neudržím-nemám záklopku,co by mi pomohlo? Snažím se žít zdravě, jsem veselý člověk ale pít prostě neumím..a přestat nejde,je to už společenská záležitost. Přečetla jsem už hodně článků, ale žádná rada mi nebyla dost dobrá. Předem děkuji za odpovedˇ.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, bohužel Vám asi neposkytnu žádnou zázračnou radu, kterou jste ještě nikde jinde nenašla. Pití alkoholu s mírou je věc vůle a pokud se Vám nechce množství nějak kontrolovat, pak se asi budete muset smířit s tím, že máte "okna". Časem se mohou opakovat čím dál častěji a to by asi nebylo příjemné. Pokud byste chtěla, tak jistě přestat jde, ale taky by možná stačilo říct si, kolik toho bezpečně můžete vypít a pak už zůstat při nealkoholickém pití.